مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-28دانش

سناریوی حذف دانشگاه فرهنگیان


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نفیسه خاکسفیدی؛ ما در جامعه ای پرورش میابیم و برای پرورش آینده سازانی تلاش می کنیم که بعضی از مسئولان آن ، با وجود تاکید سخنان رهبری بر نقش حساس اموزش ، - ما در جامعه ای پرورش می یابیم و برای پرورش آینده سازانی تلاش می کنیم که بعضی از مسئولان آن، با وجود تاکید سخنان رهبری بر نقش حساس اموزش، جبران ضعف مسئولیتی را حذف محیط آموزشی می دانند.

! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، نفیسه خاکسفیدی؛ ما در جامعه ای پرورش میابیم و برای پرورش آینده سازانی تلاش می کنیم که بعضی از مسئولان آن ، با وجود تاکید سخنان رهبری بر نقش حساس اموزش ،جبران ضعف مسئولیتی را حذف محیط آموزشی می دانند.

!!! با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با جذب معلمان که خاطر نشان کردند :باید به گونه ای برنامه ریزی و ظرفیت سازی شود که معلمان سراسر کشور فقط از طریق دو دانشگاه (فرهنگیان و شهید رجایی)وارد آموزش و پرورش شوند و مجلس شورای اسلامی نیز باید در تصویب طرح های به گونه ای عمل کند که خارج از مسیر این دو دانشگاه ،ورودی به آموزش و پرورش وجود نداشته باشد.

می توان به اهمیت جایگاه معلم و اهمیت آموزش آن پی برد.

وزیر محترم وزارت علوم ؛ معلمان نیاز به بستری با کیفیت برای اموزش دارند که بتوانند آموزش درست ببینند تا درست آموزش بدهند و این اموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی حذف دانشگاه فرهنگیان

سناریوی حذف دانشگاه فرهنگیان