مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-28اقتصادي

مراحل ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)


در این مطلب که توسط گروه بازرگانی اورانوس تهیه شده است قصد داریم به صورت کامل به بررسی و شرح مراحل ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی های مختلف کشور یک الزام مهم در تسریع روند فعالیت های تجاری به شمار آمده و هر تجاری و بازرگانی باید با این مراحل آشنایی کامل داشته باشند.

آشنایی با مراحل ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی به عنوان بزرگترین و مهم ترین گمرک هوایی کشور یک الزام مهم برای تجار و بازرگانان به شما می آید که امروز قصد داریم در این مقاله به معرفی آن بپردازیم.

گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) از جمله بزرگترین گمرکات هوایی کشور می باشد که با توجه به آمار و ارقام به دست آمده از ترخیصات این گمرک می توان گفت که این گمرک قطب اصلی تجارت های بین المللی از جمله واردات کالا محسوب می شود.

ترخیص کالا از فرودگاه امام نیز همچون سایر گمرکات کشور، تشریفات اداری و امور گمرکی خاص خود را دارد که باید هر تجار و بازرگانی پیش از اقدام به واردات کالا با آنها آشنا باشد.

بنابراین آشنایی با مراحل ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی نیز یکی از الزامات مهم در تجارت های بین المللی و واردات کالا محسوب شده و تجار بازرگانان باید با تمامی مراحل این فرآیند آشنایی کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)

مراحل ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)