مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-28پزشكي

آمار فوتی ها در پیک کنونی کرونا افزایش یافته است


مشاور ارشد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در پیک کنونی کرونا آمار مرگ و میر نسبت به پیک های قبلی بسیار بالاتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جمعیت 100 هزار نفر استان کرمان از کشور بیشتر است.

مشاور ارشد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با اینکه آمار استان کرمان در تعداد ابتلاء نسبت به کشور بالاتر است اما در تعداد مرگ و میر بالاتر نیست.

نخعی یادآور شد: متأسفانه در پیک فعلی آمار مرگ و میر نسبت به پیک های قبلی بسیار بالاتر بوده و روزانه قریب به 500 مرگ در کشور داشتیم اما در حال حاضر آمار رو به کاهش می باشد.

وی با اشاره به اینکه معمولاً بین 8 تا 12 روز بعد از انجام اقدامات برای قطع زنجیره کرونا آمار مرگ و میر و موارد بستری کاهش می یابد که تصادفی نیست و به صورت قطعی ثابت شده است، گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و تلاش مسئولان و کادر درمانی و اقدامات انجام شده شاهد کاهش ابتلاء به بیماری و مرگ و میر خواهیم بود.

نخعی با اشاره به اینکه کرمان در پیک دوم کروناست، گفت: اقدامات اثربخش دولتها برای مهار کرونا در سطح جهان شامل لغو گردهمایی های کوچک، مراسم ترحیم، عروسی، تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس، لغو تجمع های بزرگ، تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی و … می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوتی ها در پیک کنونی کرونا افزایش یافته است

آمار فوتی ها در پیک کنونی کرونا افزایش یافته است