مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-28پزشكي

قطع زنجیره انتقال کرونا با اجرای طرح ناظران سلامت در گیلان


طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب 100 تیم و 400 نفر در 16 شهرستان استان از امروز فعال است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب 100 تیم و 400 نفر در 16 شهرستان استان از امروز فعال است.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت در گیلان از امروز تا پایان محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس استان در قالب 100 تیم و 400 نفر در 16 شهرستان استان فعال است.

وی با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت، افزود: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، ارائه خدمات داوطلبانه را رویکرد طرح ناظران سلامت دانست و گفت: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و همچنین حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع زنجیره انتقال کرونا با اجرای طرح ناظران سلامت در گیلان

قطع زنجیره انتقال کرونا با اجرای طرح ناظران سلامت در گیلان