مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-28سياسي

سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران سخت گیرانه برگزار می شود


عضو شورای سیاستگذاری سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران از رشد 60 درصدی آثار این دوره به واسطه نحوه نظارت و رویکرد اجرایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، حسین علی عسگری هنرمند مجسمه ساز و عضو شورای سیاستگذاری سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران ویژه دانشمندان از روند متفاوت داوری و انتخاب آثار در این دوره خبر داد و گفت: مهمترین اتفاقی که در این دوره شاهد آن هستیم، مربوط به شکل گزینش و داوری آثار است که بسیار جدی و دقیق دنبال شد.

وی افزود: در این دوره بر خلاف گذشته، حضور هنرمندان صرفاً بر ارائه رزومه از سوی آنان منوط نشد و پس از انتخاب اولیه، هنرمندان ملزم به ساخت ماکتی از اثر اجرایی خود شدند.

عضو شورای سیاستگذاری سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران تصریح کرد: در این دوره ما سعی کردیم که امکان حضور، افراد توانمند و با استعدادی را که تاکنون دیده نشده اند در سمپوزیوم فراهم کنیم و تأکیدی جدی نیز بر توانمندی و استعداد هنرمندان مد نظر قرار گرفت تا بتوانیم فرصتی را برای جذب استعدادهای جدید فراهم کنیم، البته در این راستا اتفاقات بسیار خوبی نیز شکل گرفت که قطعاً بازخورد آن را جامعه و دیگران به زودی خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران سخت گیرانه برگزار می شود

سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران سخت گیرانه برگزار می شود