مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-28سياسي

چرخ دستی های اتباع خارجی در درگهان ساماندهی می شوند


مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان منطقه آزاد قشم گفت: چرخ دستی های اتباع خارجی در درگهان ساماندهی می شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سلکی از برگزاری اولین جلسه تخصصی ساماندهی چرخ دستی ها و وسایل مخصوص حمل بار مربوط به اتباع خارجی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه خبر داد.

سلکی اظهارداشت: این جلسه با هدف ساماندهی انواع گاری، چرخ دستی و سایر وسایل حمل بار مرتبط با اتباع خارجی به منظور مدیریت جهت بالا بردن امنیت و سرعت، شناسایی و ساماندهی باربران و حمایت حقوقی، اجتماعی و رفاهی آنان برگزار شد.

وی ادامه داد: این ساماندهی در راستای پیشگیری از سرقت های احتمالی و جابه جایی کالاهی غیرمجاز، ایجاد انضباط ترافیکی در بازار و مجتمع های تجاری درگهان، کنترل هزینه حمل بار برای کسبه و شهروندان و رعایت امنیت سرعت و کیفیت در حمل بار اجرایی می شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان و حومه سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: ایجاد هماهنگی بین ماهیت، ساختار و فعالیت های تجاری کنونی از ضروری ترین اقدامات جهت بازگرداندن نظم و انضباط در عبور و مرور و حمل و نقل کالا است.

به گفته سلکی؛ با ساماندهی وضعیت اتباع خارجی، رفاه حال و بهینه کردن ارائه خدمات می توان برنامه ریزی دقیق جهت انجام اقدامات لازم برای حل مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ دستی های اتباع خارجی در درگهان ساماندهی می شوند

چرخ دستی های اتباع خارجی در درگهان ساماندهی می شوند