مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-28سياسي

بسیج رسانه: از همه سلایق برای نبرد رسانه ای بهره می گیریم


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در نبرد رسانه ای باید عملیاتی ورود کرد، ادامه داد: ما از همه سلایق و اتفاقات رسانه ای برای بسترسازی استفاده کرده ایم.

- عباس محمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری که در جنگ رسانه ای قرار داریم، اولین قرارگاه رسانه ای کشور را در خراسان رضوی ایجاد کرده ایم.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در نبرد رسانه ای باید عملیاتی ورود کرد، ادامه داد: ما از همه سلایق و اتفاقات رسانه ای برای بسترسازی استفاده کرده ایم، همچنین، با لطف همکاران و فعالین رسانه ای موفقیت های چشمگیری هم داشته ایم.

وی بیان کرد: در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی تعامل ویژه ای بین رسانه ها به برکت بسیج ایجاد شده است.

محمدیان با اشاره به اینکه ما راه اندازی کانون های متخصصین در خراسان رضوی را داشته ایم، متذکر شد: 10 کانون در راستای استفاده از رسانه های بومی، محلی و منطقه ای در ایفای نقش در مدیریت افکار عمومی ایجاد شده اند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه برای اینکه نبرد رسانه ای را به صورت جدی به عنوان اولویت اول مسؤولین داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری جریان رسانه، مسؤولین را با رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج رسانه: از همه سلایق برای نبرد رسانه ای بهره می گیریم

بسیج رسانه: از همه سلایق برای نبرد رسانه ای بهره می گیریم