مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-28حوادث

شهادت 2 پلیس در کوار فارس در شلیک نوجوان


فرمانده انتظامی استان فارس از شهادت 2 نفر از ماموران یگان امداد شهرستان کوار و دستگیری ضارب بلافاصله در محل ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: ساعت 11 و 30 دقیقه امروز 8 آذرماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در مسکن مهر شهرستان کوار ، بلافاصله ماموران یگان امداد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه مطلع شدند که نوجوانی 17 ساله به دلیل مشکلات شخصی با خانواده خود درگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس عنوان داشت: هنگامی که ماموران قصد ورود به منزل و دستگیری وی را داشتند ناگهان نوجوان 17 ساله با اسلحه شکاری که متعلق به پدرش بود به سمت آنان تیراندازی و منجر به شهادت رسیدن سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه بلافاصله با عکس العمل به موقع نیروهای کمکی فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سریعا دستگیر شد، تصریح کرد: متهم برای مداوا راهی بیمارستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند، گفت: پلیس با کسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 2 پلیس در کوار فارس در شلیک نوجوان

شهادت 2 پلیس در کوار فارس در شلیک نوجوان