مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-28دانش

ابلاغ آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد


معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

- معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی "دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی" را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بر اساس این دستورالعمل که به امضای دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی رسیده، در گام اجرایی آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیأت علمی دانشگاه در صورتی که واحد دانشگاهی در شرکت های دانش بنیان، خلاق یا کارآفرین متعلق به اعضای هیأت علمی مشارکت یا انتفاع ندارد، لازم است مشخصات اعضای هیأت علمی برای بهره مندی از حمایت های ترفیع و تسهیلات مندرج در آیین نامه، تکمیل و ارسال شود.

در این دستورالعمل تأکید شده است: رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها مسئول نظارت بر اجرای آیین نامه تا ارسال مستندات و اعمال ابلاغیه سازمان در احکام کارگزینی اعضای هیأت علمی فعال در فناوری، هستند.

بر این اساس، شایسته است اطلاعات موردنیاز مربوط به اعضای هیأت علمی فعال در فناوری حداکثر تا تاریخ 24 دی سال جاری در قالب فایل PDF از طریق اتوماسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

ابلاغ آیین نامه حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد