مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-28سياسي

عزم ملت سرافراز ایران اسلامی در تداوم خط شهادت مصمم تر شد


تقارن شهادت دانشمند نخبه علمی و متعهد کشورمان با سالروز عروج شهید معزز این دیار دکتر مجید شهریاری عزم ملت سرافراز ایران اسلامی را در تداوم خط شهادت مصمم تر می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در پی شهادت دانشمند صنعت هسته ای و دفاعی کشورمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان پیام تسلیتی منتشر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم یستبشرون بنعمه من الله و  فضل و ان الله لا یضییع احر المومنین( آل عمران 171) بار دیگر دست ایادی استکبار منفور و در راس آن صهیونیست جنایتکار به خون دانشمندان و برگزیدگان ایران اسلامی آلوده شد.

ترور بزدلانه و مذبوحانه شهید محسن فخری زاده دانشمند وارسته و نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته ای کشورمان نشان از آن دارد که صهیونیسم کودک کش و حقیر تا چه حد در برابر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است و با ترور برگزیدگان علمی کشور قصد دارند حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران عزیز را گرفته و مسیر پیشرفت و تعالی این ملت سرافراز را مسدود و صعب نمایند که حاشا و کلا، چنین نخواهد شد و روند تحقیقات و فعالیت های علمی و پژوهشی دانش هسته ای کشور با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم ملت سرافراز ایران اسلامی در تداوم خط شهادت مصمم تر شد

عزم ملت سرافراز ایران اسلامی در تداوم خط شهادت مصمم تر شد