مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-28فناوري

رونمایی نخستین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند


به گفته وزیر ارتباطات اولین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند در دولت الکترونیکی با حضور ویدیو کنفرانسی در جمع مدیران پست بانک رونمایی شد و به زودی این کار در همه دستگاه ها فراگیر خواهد شد.

- به گفته وزیر ارتباطات اولین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند در دولت الکترونیکی با حضور ویدیو کنفرانسی در جمع مدیران پست بانک رونمایی شد و به زودی این کار در همه دستگاه ها فراگیر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برای اینکه از کارت ملی هوشمند، استفاده هوشمند شود، باید کاربردهای آن را ترویج کرد و به دلیل عدم فراگیری کارت هوشمند بین همه، تا به حال دستگاه های مختلف سراغ استفاده ی کاربردی از کارت ملی هوشمند نرفتند.

آذری جهرمی افزود: با توجه به فراگیری مطلوب، از پست بانک خواسته بودم که کارت خوان های کارت ملی هوشمند را در تمام شعبه ها نصب کند، اگر حسابی می خواهد افتتاح شود یا چکی وصول شود، دیگر با کپی گرفتن از کارت و تشخیص هویت توسط مسوول باشه نباشد، تا جعل و پولشویی دشوارتر از قبل شود و از فساد پیشگیری کند.

به گفته او امروز این اتفاق مهم در پست بانک عملیاتی شد و شاید اولین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند در دولت الکترونیکی را با حضور ویدیو کنفرانسی در جمع مدیران پست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی نخستین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند

رونمایی نخستین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند