مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-28اقتصادي

نمود کاهش تولید مرغ در بازار زنجان با کاهش توزیع


مشاور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کمبود توزیع در بازار فعلی به خاطر کمبود تولید در روزهای گذشته است.

- ایسنا/زنجان مشاور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کمبود توزیع در بازار فعلی به خاطر کمبود تولید در روزهای گذشته است.

محمد قربانلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولید و نظارت بر تولید محصولات دام و طیور در استان ها بر عهده سازمان جهادکشاورزی و توزیع و نظارت بر آن وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

وی با اشاره به کمبود مرغ گرم در بازار مصرف، افرود: بنا بر اعلام سازمان جهادکشاورزی استان، تولید مرغ در روزهای آخر آبان و 10 روز اول آذر کمتر شده بود که این مهم تاثیر خود را در بازار مصرف، با کمبود مرغ گرم برای توزیع نشان داده و مرغ گرم کمتری در بازار توزیع شد.

این مسئول با بیان اینکه توزیع مرغ گرم در روزهای اخیر در سطح استان کم بوده است، ادامه داد: برای حل مشکل مازاد تقاضا از طرف مصرف کننده و تامین نیاز بازار، مرغ منجمد در هر هشت شهرستان استان توزیع شده و نیاز مصرف کننده به گوشت سفید از این طریق تامین می شود.

قربانلو از توزیع روزانه 50 تن مرغ گرم و منجمد در بازارهای مصرف استان خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه در شهرستان ها اعلام شد که مرغ گرم و یا منجمد به بازار عرضه نمی شود ولی با توجه به زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمود کاهش تولید مرغ در بازار زنجان با کاهش توزیع

نمود کاهش تولید مرغ در بازار زنجان با کاهش توزیع