مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-28اجتماعي

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 11 آذر/آسمان در چه مناطقی برفی است؟


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعد از ظهر سه شنبه 11 آذر، سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب به کشور وارد می شود و روز چهارشنبه 12 آذر در کل نیمه غربی کشور بارش خواهیم داشت.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور غیر از نوار شمالی و جنوب شرق فعال است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در اواخر وقت امروز و روز آینده به تدریج گسترده فعالیت سامانه بارشی، نوار شمالی کشور را نیز در بر خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: امروز شدت بارش ها در استان های خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، استان مرکزی، غرب اصفهان، جنوب همدان، شمال و مرکز مرکز خلیج فارس، شمال فارس و شمال بوشهر است.

ضیاییان افزود: روز آینده علاوه بر استان هایی که ذکر شد در شرق تهران، استان قم، جنوب آذربایجان غربی، برخی مناطق زنجان، استان قزوین و استان کردستان نیز بارش ها شدت بیشتری دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز دوشنبه 10 آذر در نوار شمالی کشور و دامنه های زاگرس مرکزی بارش پراکنده داریم و به تدریج این سامانه از شمال شرق خارج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 11 آذر/آسمان در چه مناطقی برفی است؟

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 11 آذر/آسمان در چه مناطقی برفی است؟