مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-28سياسي

ترور شهید فخری زاده عزم ملت ایران را در مسیر استکبارستیزی جزم کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: ترور این دانشمند هسته ای، عزم ملت ایران را در مسیر استکبارستیزی جزم کرد.

- حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حرکات ناجوانمردانه دشمنان در به شهادت رساندن چهره های شاخص و خدمتگزار نشأت گرفته از زبونی و استیصال آنهاست، اظهار داشت: به طور قطع این حرکات ددمنشانه مسیر انقلاب را متوقف نخواهد کرد و این مسیر با انگیزه بیشتری تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد به همین دلیل دست به ترور می زند، افزود: ریختن خون چهره های برجسته، خط سرخ انقلاب را رنگین تر و دشمنان نظام اسلامی ایران را به سقوط نزدیک تر خواهد کرد.

نجیمی تاکید کرد: انقلاب ما چهل سال است که این توطئه ها، تحریم ها و ترورها را تاب آورده و دشمنان بدانند که این اقدامات ذره ای در عزم و اراده ملت ایران برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب خلل ایجاد نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه منطق جهان استکبار شرارت، جنایت، خشونت و تحریف است، عنوان کرد: ترور جنایتکارانه شهید فخری زاده، پدر علم هسته ای ایران نیز نشان از خباثت دشمنان دارد و نشأت گرفته از خوی پلید آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده عزم ملت ایران را در مسیر استکبارستیزی جزم کرد

ترور شهید فخری زاده عزم ملت ایران را در مسیر استکبارستیزی جزم کرد