مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-28اقتصادي

تشدید نظارت ها بر بازار یزد با ورود بسیج


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اعلام آمادگی بسیج برای مشارکت در طرح همیاران بازرسی با حضور بیش از 200 نیروی انسانی در سطح استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اعلام آمادگی بسیج برای مشارکت در طرح همیاران بازرسی با حضور بیش از 200 نیروی انسانی در سطح استان یزد خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی در این باره گفت: براساس آخرین تصمیمات متخذه و تشکیل جلسه با حضور فرماندهی سپاه الغدیر یزد، رییس سازمان اطلاعات سپاه، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، معاون دادستان مرکز استان، مسئولین بازرسی کل استان، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس سازمان جهاد کشاورزی جهت اجرایی شدن طرح همیاران بازرسی در راستای نیاز سازمان به تعداد نیروی انسانی به منظور تشدید بازرسی و نظارت بر بازار، سپاه نیز آمادگی خود را جهت تامین 200 نیروی انسانی جهت فعالیت در بخش اقتصادی استان اعلام کرد.

وی افزود: هماهنگی های بیشتری با مسئولین اجرایی مرتبط در این زمینه انجام شده و نکات مورد نظر طی تفاهم نامه ای به مجریان امر ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، علمدار یزدی در پایان گفت: اتاق اصناف نیز برابر مفاد این تفاهم نامه نسبت به بکارگیری نیرو و تشدید امور بازرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها بر بازار یزد با ورود بسیج

تشدید نظارت ها بر بازار یزد با ورود بسیج