مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-28اجتماعي

بازگشایی مسیر 150 روستای کردستان/گردنه تته تا فصل بهار مسدود شد


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با تلاش نیروهای راهداری مسیر دسترسی به 150 روستای گرفتار در برف استان بازگشایی شد.

- دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از بارش های سنگین روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد مسدود شدن مسیر دسترسی روستاهای نواحی شمالی استان بودیم که خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری مسیر دسترسی به 150 روستای گرفتار در برف بازگشایی شد.

وی افزود: برای بازگشایی مسیرهای روستایی شمال استان 32 نفر از راهداران با استفاده از 29 ماشین راهداری اقدام به برف روبی هزار و 800 کیلومتر باند کردند.

زندی از بازگشایی تمامی محورهای اصلی و فرعی استان خبر داد و گفت: 162 نفر از نیروهای راهداری با استفاده از 19 دستگاه ماشین آلات اقدام به برف روبی 3 هزار و 968 کیلومتر باند در محورهای اصلی و فرعی کردند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اعلام کرد: طی 48 ساعت گذشته 461 خودرو سواری گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شدند و تعدادی از مسافران نیز در راهدارخانه های سطح استان اسکان داده شدند.

زندی افزود: تنها مسیر فرعی مسدود شده استان گردنه تته و مسیر ارتباطی سروآباد- پاوه است که هر سال به دلیل بارش سنگین برف در این ایام مسدود شده و به دلیل ریزش های سنگین تا فصل بهار بازگشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیر 150 روستای کردستان/گردنه تته تا فصل بهار مسدود شد

بازگشایی مسیر 150 روستای کردستان/گردنه تته تا فصل بهار مسدود شد