مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-28سياسي

اعلام آمادگی کمیسیون آموزش برای حمایت از عرصه های علمی و تحقیقاتی


کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی مجلس در پیامی ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را نشان دهنده تلاش دشمنان برای ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور دانست و آمادگی اش را برای حمایت موثر ازعرصه های علمی و تحقیقاتی کشور بیشتر از گذشته اعلام کرد.

- کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی مجلس در پیامی ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را نشان دهنده تلاش دشمنان برای ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور دانست و آمادگی اش را برای حمایت موثر ازعرصه های علمی و تحقیقاتی کشور بیشتر از گذشته اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به ترور شهید فخری زاده به شرح زیر است: بسم رب الشهداءوالصدیقین شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمانهای بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزشهای معنوی دست یافتند.

مقام معظم رهبری 4 /11 /1389 دست پلید و جنایتکار صهیونیسم جهانی بار دیگر مصیبت بزرگی را بر دل ملت شهید پرور ایران نهاد و استاددکتر محسن فخری زاده، مدیر و دانشمندی گرانسنگ را به شهادت رساند.

این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی کمیسیون آموزش برای حمایت از عرصه های علمی و تحقیقاتی

اعلام آمادگی کمیسیون آموزش برای حمایت از عرصه های علمی و تحقیقاتی