مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-28اقتصادي

 70 درصد اصناف مشهد محدودیت ها را رعایت کرده اند


مدیر بارزسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: تاکنون جریمه ها و پلمب های صادر شده غالبا مربوط به کافی شاپ ها، باشگاه های بدنسازی، آموزشگاه های زبان، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر بارزسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: تاکنون جریمه ها و پلمب های صادر شده غالبا مربوط به کافی شاپ ها، باشگاه های بدنسازی، آموزشگاه های زبان، واحدهای عکاسی و فیلمبرداری بوده و حدود 70 درصد واحدهای صنفی تعطیلی را رعایت کرده اند.

امیردلداری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آمار بازرسی های انجام گرفته از ابتدای طرح محدودیت های کرونایی از اول آذرماه اظهار کرد: روز پنجشنبه، 16 گروه بازرسی مشترک داشتیم و در این روز، 11هزار و 360 بازرسی انجام شده است.

همچنین 198 اخطار کتبی و 40 فرم جریمه صادر شده، 41واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت موضوع تعطیلی فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار پلمب شده اند.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح تاکنون، 108هزار و 390 بازرسی انجام و 2960 ابلاغ کتبی داده شده، همچنین 462 واحد جریمه و 210 واحد صنفی پلمب شده اند.

تا زمانی که واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی شوند، گشت های بازرسی ادامه خواهند داشت.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد در خصوص رعایت درصد بالایی از صنوف در محدودیت های اخیر گفت: تاکنون جریمه ها و پلمب های صادر شده غالبا مربوط به کافی شاپ ها، باشگاه های بدنسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 70 درصد اصناف مشهد محدودیت ها را رعایت کرده اند

 70 درصد اصناف مشهد محدودیت ها را رعایت کرده اند