مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-28دانش

بازی مسئولان با کلاس های درس!


سیده زهرا میرجهانمرد؛ * پس از طرح ننگین واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور و همچنین بعد از مشاهده کاهش معنادار ظرفیت پذیرش دانشجومعلم از طریق دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی، - مجلس و دولت با کم توجهی نسبت به وضعیت تحصیل نامناسب در برخی دانشگاه ها، خیل افراد مختلف را روانه کلاس های درس می کنند، بی آنکه به عواقب فاجعه بار این بی تدبیری بیاندیشند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-سیده زهرا میرجهانمرد؛ * پس از طرح ننگین واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور و همچنین بعد از مشاهده کاهش معنادار ظرفیت پذیرش دانشجومعلم از طریق دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی، حال نوبت به نامه ناچیز پر از استدلال های پوچ وزیر علوم به مقام عظمای ولایت رسیده است! آن هم در حالی که بحران کمبود معلم طی چند سال اخیر از جمله مشکلات آموزش و پرورش و کشور بوده است.

طبق آمار در سال 99 حدود 80 هزار معلم و در سال 1400 جمعیت 97 هزار نفری از معلمان بازنشست می شوند و این یعنی وضع به مراتب از امروز هم بحرانی تر خواهد شد.

با این وجود شاهد هستیم دولت و مجلس نه تنها هیچ تلاشی برای ایجاد زیرساخت و جذب بیشتر از مسیر دانشگاه فرهنگیان نمی کنند؛ بلکه مدام سر کیسه استخدام نیرو های حق التدریسی، خرید خدمات و ماده 28 را گشادتر کرده و به آمار این دسته می افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مسئولان با کلاس های درس!

بازی مسئولان با کلاس های درس!