مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-28اقتصادي

پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات ICT در استان زنجان


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از آغاز فرایند اجرایی اعطای بسته تسهیلاتی به میزان اعتبار 100 میلیارد ریال به کسب و کارهای حوزه ICT در استان زنجان خبر داد.

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعطای بسته تسهیلاتی به کسب و کارهای حوزه ICT در استان زنجان اظهار کرد: این اداره کل با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، فرایند اجرایی اعطای بسته تسهیلاتی به میزان اعتبار 100 میلیارد ریال به کسب و کارهای حوزه ICT در استان زنجان از محل آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره 18 قانون بودجه کل کشور را آغاز می کند.

وی افزود: تسهیلات مذکور با شرایط مناسب، نرخ کارمزد پایین و فرصت تنفس به شرکت های خصوصی فعال در حوزه ICT از جمله توسعه اپلیکیشن، بازی های موبایلی پرداخت می شود.

سرایی ادامه داد: توسعه کسب و کارهای نوپا، توسعه کسب و کارهای غیرنوپا، ایجاد و توسعه شتاب دهنده سازمانی و حمایت از اصناف که بر اساس ضوابط کلی پذیرش طرح ها و دستورالعمل های تسهیلات وجوه اداره شده نیز از دیگر موارد پرداخت این تسهیلات است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تصریح کرد: تسهیلات تخصیص یافته در این طرح با نرخ سود 5 و 9 درصد و تا سقف 30 میلیارد ریال و بازپرداخت حداکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات ICT در استان زنجان

پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات ICT در استان زنجان