مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-28ورزشي

آچمز پرسپولیس با گل های نخورده و نزده/ نسخه یحیی برای شفای سرخ ها


تیم فوتبال پرسپولیس با کمترین گل خورده و کمترین گل زده در لیگ برتر ایران به فکر قهرمانی در آسیاست اما برای رسیدن به این مهم یک نگرانی بزرگ ذهن یحیی گل محمدی را درگیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان 2020 آسیا آماده می کند که در سه بازی نخست خود در لیگ برتر ایران آمار خوبی در خط حمله نداشته است.

سرخپوشان پس از باخت در جام حذفی فصل گذشته، تغییرات زیادی را در لیست بازیکنان خود برای حضور در لیگ قهرمانان 2020 و بیستمین دوره لیگ برتر داشته اند که نتایج درخشانی را برای این تیم به همراه داشته است.

آمار جذاب برای اطمینان به لک حامد لک پس از پیوستن به پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل به دروازه بان اول سرخپوشان شد.

او در 10 دیدار گذشته پرسپولیس عملکردی تحسین برانگیز داشت تا تنها دو گل از روی نقطه پنالتی از حریفان آسیایی خود دریافت کند.

آماری که او را تبدیل به بهترین دروازه بان منطقه غرب آسیا در نظرسنجی AFC کرد.

لک که هیچ گلی را در جریان مسابقه از تیم ها دریافت نکرده است در مجموع، 16 مهار مطمئن داشته است تا نشان دهد برای مصاف های تک به تک با مهاجمان حریف و شوت های آنها کاملاً آماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آچمز پرسپولیس با گل های نخورده و نزده/ نسخه یحیی برای شفای سرخ ها

آچمز پرسپولیس با گل های نخورده و نزده/ نسخه یحیی برای شفای سرخ ها