مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-28سياسي

رزمایش کمک مومنانه همچنان در گچساران ادامه دارد/ توزیع 9700 بسته کمک معیشتی


فرمانده ناحیه مقامت بسیج گچساران گفت: تاکنون 9 هزار و 700 بسته معیشتی از سوی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، پس از گذشت هفت ماه از آغاز رزمایش همدلی و در این شهرستان باشیم.

 رزمایش کمک مومنانه همزمان با نیمه شعبان در شهرستان گچساران آغاز شد و  این رزمایش کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب در خصوص اقدامات انجام شده در این رزمایش گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، تاکنون 9 هزار و 700 بسته معیشتی از سوی  ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود:  امروز باز هم با توزیع یک هزار بسته معیشتی به طور رسمی شاهد ادامه رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که این بسته ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا و گوشت قرمز است.

نورایی نسب در ادامه تصریح کرد:  در روزهای آینده  و در مراحل بعدی نیز تمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه همچنان در گچساران ادامه دارد/ توزیع 9700 بسته کمک معیشتی

رزمایش کمک مومنانه همچنان در گچساران ادامه دارد/ توزیع 9700 بسته کمک معیشتی