مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-28اجتماعي

رتبه بندی فرهنگیان سال 1400 اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه یه روز تازه درباره نحوه آموزش دانش آموزان در ایام کرونا اظهار کرد: - / مشکلات شاد تا یکی دو هفته آینده برطرف می شود حاجی میرزایی گفت: در حال حاضر لایحه رتبه بندی فرهنگیان آماده است و در سال 1400 اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه یه روز تازه درباره نحوه آموزش دانش آموزان در ایام کرونا اظهار کرد: مسئولیت آموزش دانش آموز بر عهده معلم است و نمی تواند بابت انجام کار مطالبه جداگانه داشته باشد.

او درباره وضعیت اجرای رتبه بندی برای فرهنگیان بیان کرد: لایحه رتبه بندی فرهنگیان با همکاری سازمان برنامه و بودجه آماده است و اعتباری هم در بودجه 1400 برای آن در نظر گرفتیم.

همچنین همزمان لایحه را در دولت مطرح می کنیم تا در مجلس به تصویب برسد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ممکن است این سوال پیش بیاید که اجرای رتبه بندی جدید یا قبلی چه تفاوت هایی دارد که در پاسخ آن باید بگویم، چون در رتبه بندی قبلی از ظرفیت فصل دهم قانون خدمات استفاده شد، بعد از آن دولت این ظرفیت را برای همه دستگاه ها استفاده کرد بنابراین در لایحه پیش بینی کردیم که در سال 1400 رتبه بندی اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی فرهنگیان سال 1400 اجرایی می شود

رتبه بندی فرهنگیان سال 1400 اجرایی می شود