مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-28دانش

نامه وزیر علوم به رهبری بی ارزش انگاشتن تربیت دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر در نامه ای به سرگشاده، اظهارات وزیر علوم در نامه به رهبری را ناهماهنگ با اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین دانست و اعلام کرد وزیر علوم با این نامه در واقع تربیت نیرو های .

- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر در نامه ای به وزیر علوم اعلام کرد که وی در این نامه تربیت نیرو های معلم در دانشگاه فرهنگیان را بی ارزش انگاشته و دست کم گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر در نامه ای به سرگشاده، اظهارات وزیر علوم در نامه به رهبری را ناهماهنگ با اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین دانست و اعلام کرد وزیر علوم با این نامه در واقع تربیت نیرو های معلم در دانشگاه فرهنگیان را بی ارزش انگاشته و دست کم گرفته اند.

در این نامه آمده است:در تاریخ سوم آذرماه 1399 وزیر محترم علوم جناب آقای دکتر غلامی در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری، ضمن نادیده گرفتن تمام قوانین و مقررات مربوط به تربیت معلم از جمله اساسنامه دانشگاه فرهنگیان (هدف از تشکیل، اهداف، وظایف) و همچنین سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و نیز با ناچیز انگاشتن سطح علمی و شخصیت حقیقی و اجتماعی دانشجو معلمانی که با پشت سر گذاشتن آزمون های علمی و گزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر علوم به رهبری بی ارزش انگاشتن تربیت دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان است

نامه وزیر علوم به رهبری بی ارزش انگاشتن تربیت دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان است