مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-28دانش

پذیرش 4500 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به پذیرش حدود 4 هزار و 500 دانشجو در نیمسال اول تحصیلی در این دانشگاه، گفت: امسال در مهرماه تکمیل ظرفیت نداشتیم اما به احتمال بسیار زیاد در بهمن ماه دانشجو جذب کنیم.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به پذیرش حدود 4 هزار و 500 دانشجو در نیمسال اول تحصیلی در این دانشگاه، گفت: امسال در مهرماه تکمیل ظرفیت نداشتیم اما به احتمال بسیار زیاد در بهمن ماه دانشجو جذب کنیم.

مسعود خداپناه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، پذیرش دانشجو امسال با تاخیر انجام شد، به این دلیل برای نیمسال اول سال تحصیلی جدید، پذیرش در تکمیل ظرفیت نداریم.

وی افزود: در مقطع کاردانی 2 هزار و 350 دانشجو و در مقطع کارشناسی نیز 2 هزار و 150 دانشجو و در مجموع حدود 4 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان در نیمسال اول پذیرفته شدند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان ادامه داد: حدود 4 هزار و 500 دانشجوی پذیرفته شده در مقاطع کاردانی و کارشناسی در 15 مرکز علمی کاربردی در سطح استان تحصیل می کنند.

خداپناه در پایان گفت: امسال در مهرماه تکمیل ظرفیت نداشتیم اما به احتمال بسیار زیاد در بهمن ماه دانشجو جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 4500 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

پذیرش 4500 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان