مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-28سياسي

پلمب 145 واحد صنفی متخلف ری در محدودیت های جدید کرونایی


فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر همکاری و مشارکت خوب شهروندان این شهرستان در اجرای محدودیت های طرح جدید از پلمب 145 واحد صنفی متخلف خبر داد.

- فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر همکاری و مشارکت خوب شهروندان این شهرستان در اجرای محدودیت های طرح جدید از پلمب 145 واحد صنفی متخلف خبر داد.

حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، درباره روند اجرای طرح جدید محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان ری، گفت: با شروع محدودیت های جدید کرونایی از اول آذرماه، 12 اکیپ متشکل از بازرسی فرمانداری و بخشداری های تابعه، اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و پلیس اماکن نظارت مستمر بر اجرای محدودیت ها را بر عهده گرفتند و تا پایان طرح نیز بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شهرستان ری در وضعیت قرمز قرار دارد و محدودیت های جدید کرونایی بر مبنای وضعیت شهرستان اعمال شده به نحوی که در سطح شهرستان تنها مشاغل گروه 1 مجاز به فعالیت هستند.

رویکرد اکیپ های نظارتی شهرستان ری تذکر لسانی به صنوف متخلف است اما در صورت عدم توجه واحدهای صنفی متخلف به تذکرات بازرسین، با افراد متخلف برخورد قانونی و واحد صنفی مربوطه پلمب خواهد شد و در همین راستا تاکنون 145 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 145 واحد صنفی متخلف ری در محدودیت های جدید کرونایی

پلمب 145 واحد صنفی متخلف ری در محدودیت های جدید کرونایی