مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-28اجتماعي

سامانه بارشی جدیدی وارد آذربایجان غربی می شود


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: براساس بررسی و تحلیل آخرین نقسه های پیش یابی موج جدید بارشی از روزز یکشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

- مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بر این اساس هوای استان در 24 ساعت آینده قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و از اواخر وقت با افزایش ابر در جنوب و مرکز استان و بارش برف و باران همراه خواهد بود.

صابری با اشاره به کاهش 6 درجه ای دما طی 24 ساعت گذشته در استان گفت: در این مدت، چالدران با 10 درجه سانتی گراد زیر صفر، سردترین شهر استان بود.

وی گفت: در این مدت، پلدشت با 11 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر آذربایجان غربی بود و دمای ارومیه هم بین 6 درجه بالای صفر و یک درجه زیر صفر در نوسان بود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی اضافه کرد: بارش هایی در برخی نقاط جنوبی در استان ثبت و گزارش شد که بیشترین میزان در پیرانشهر با سه میلیمتر بود.

صابری یادآور شد: موج بارشی از فردا دوباره استان را فرامی گیرد و برف و باران در نقاط جنوبی چشمگیرتر خواهد بود؛ این موج بارشی دوشنبه از استان خارج می شود و به غیر از این پدیده خاصی برای استان تا پایان هفته پیش بینی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدیدی وارد آذربایجان غربی می شود

سامانه بارشی جدیدی وارد آذربایجان غربی می شود