مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-28پزشكي

تلف شدن پرندگان تالاب آق گل به علت آنفلوآنزا نبوده است


مدیرکل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر اینکه همدان از نظر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پاک است، گفت: پرندگان تلف شده در تالاب آق گل به علت آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نبوده و استان همدان فعلاً از این نظر پاک است.

- ایسنا/همدان مدیرکل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر اینکه همدان از نظر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پاک است، گفت: پرندگان تلف شده در تالاب آق گل به علت آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نبوده و استان همدان فعلاً از این نظر پاک است.

دکتر محمدرضا رسولی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هر ساله با فرارسیدن فصل سرما و مهاجرت پرندگان به کشور ما احتمال بروز آنفلوآنزای فوق حادپرندگان وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان یکی از استان های پذیرنده پرندگان مهاجر است، از قبل تمهیدات لازم اندیشیده شده و ستاد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه آمادگی لازم در استان در زمینه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان وجود دارد، تصریح کرد: گزارشاتی از تلف شدن پنج قطعه پرنده در تالاب آق گل داده شد که بلافاصله نیروهای دامپزشکی و محیط زیست استان از این پرندگان نمونه گیری کرده و در اداره کل دامپزشکی استان مورد بررسی قرار گرفته و آزمایشات مورد نیاز انجام شد که نشان داد هیچ موردی از آنفلوآنزا در این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن پرندگان تالاب آق گل به علت آنفلوآنزا نبوده است

تلف شدن پرندگان تالاب آق گل به علت آنفلوآنزا نبوده است