مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-28سياسي

هنوز منشا فساد در بازار سرمایه مشخص نیست


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تلاش ها و پیگیری های بسیار زیاد نتوانسته ایم منشا و عاملان فساد در بازار سرمایه را پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جزییات سلب صلاحیت شدن 21 مدیر بورسی به دلیل تخلفات انجام شده اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تلاش ها و پیگیری های بسیار زیاد نتوانسته ایم منشا و عاملان فساد در بازار سرمایه را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان و آقایان هیچ همکاری در این زمینه با اعضای شورای عالی و نمایندگان مجلس نمی کنند، گفت: درباره ارایه جزییات از مدیران بورسی متخلف تا کنون سه بار نامه رسمی به مدیران سازمان بورس داده ایم و ده ها بار به صورت شفاهی موضوع را پیگیری کرده ایم اما از ارایه اطلاعات خودداری می کنند.

عضو شورای عالی بورس تاکید کرد: مسئولان بورسی برای ارایه اطلاعات از این افراد متخلف و جزییات تخلفات صورت گرفته وقت کشی می کنند که دلیل این پنهان کاری آنها را نمی دانیم.

علیزاده با بیان اینکه ما حتی دسترسی به اسامی مدیرانی که به دلیل تخلفات صورت گرفته سلب صلاحیت شده اند دسترسی نداریم، اظهار داشت: آقایان مدعی هستند که تمام اطلاعات محرمانه است و از ارایه جزییات خودداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز منشا فساد در بازار سرمایه مشخص نیست

هنوز منشا فساد در بازار سرمایه مشخص نیست