مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-28سياسي

نامه وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان یک خسارت محض است


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: نامه وزیر علوم و تفکر سلیقه ای نسبت به آموزش و پرورش اشتباه است که منجر به خسارت محض می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علیرضا عباسی صبح شنبه در حاشیه بازدید از سطح شهر کرج ضمن تاکید بر وجود داشتن جریانی در کشور که با تزکیه در آموزش و پرورش مشکل دارند، گفت: چند روز پیش وزیر علوم نامه ای به رهبر انقلاب نوشتند که جذب معلم ها از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه طبق ماده 28 باشند، سوالی که باید پرسیده شود این است که چرا دولت در این هشت سال آن طور که شایسته است فکری به حال جوان سازی و چابک سازی آموزش و پرورش نکرده است و چرا می خواهند بنیان آموزش و پرورش را بر باد دهند؟ وی بیان کرد: البته نیک می دانیم که علت اینکه عده ای با دانشگاه فرهنگیان مخالف هستند، بنیادی است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تصریح کرد: این موضعگیری کلیت فرهنگ جامعه را دچار اختلال می کند، باید بعضی از سنسورهای جامعه را فعال کنیم که این خطر بزرگی است.

وی به منویات رهبری اشاره کرد که هر مقدار هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و افزود: چون نسل های متمادی از این طریق تربیت می شوند.

این در حالیست که متأسفانه هر روز به فکر تجویز نسخه های جدیدتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان یک خسارت محض است

نامه وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان یک خسارت محض است