مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-28بين الملل

محمود عباس به امان و قاهره می رود


یک منبع فلسطینی خبر داد که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای بررسی مسائلی چون آشتی داخلی و سامان دهی سیاسی پس از انتخابات آمریکا به امان و قاهر سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع فلسطینی خبر داد که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه به اردن و مصر سفر خواهد کرد.

منبع یادشده که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری آناتولی خبر داد که محمود عباس در امان با عبدالله دوم شاه اردن و در مصر با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر دیدار خواهد کرد.

این منبع در ادامه گفت که در برنامه های این سفر، مسائلی مثل آشتی فلسطین، بحث و بررسی بر سر سامادهی های سیاسی با دولت جدید آمریکا و وضعیت منطقه و جهان درج شده است.

 این منبع گفت که مسئله ازسرگیری مذاکرات فلسطین با رژیم صهیونیستی که در سال 2014 متوقف شد، جزء برنامه این سفر نخواهد بود.

اما این در حالی است که ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا گفت: ما پیام هایی را برای دولت جدید در واشنگتن و کشورهای اروپایی فرستادیم با این مضمون که ما آماده گفت وگو با اسراییلی ها هستیم .

پس از اقدامات دولت ترامپ در رابطه با فلسطین از جمله شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به این شهر و اعلام طرح ضدفلسطینی آمریکا مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس به امان و قاهره می رود

محمود عباس به امان و قاهره می رود