مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-28پزشكي

آزمایش نوعی استرویید استنشاقی به عنوان درمان کرونا


نوعی استرویید استنشاقی به عنوان درمان احتمالی برای ویروس کرونا از سوی متخصصان علوم پزشکی دانشگاه آکسفورد مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

- نوعی "استرویید استنشاقی" به عنوان درمان احتمالی برای ویروس کرونا از سوی متخصصان علوم پزشکی دانشگاه آکسفورد مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در انگلیس اکنون آزمایش روی این دارو موسوم به بودزوناید به عنوان یک درمان قابل اجرا در خانه برای بیماران کرونا در اولویت قرار گرفته است.

این آزمایش که تحت سرپرستی متخصصان دانشگاه آکسفورد در قالب برنامه ای به نام پرینسیپل (مخفف انگلیسی بستر آزمایش تصادفی درمان کرونا در افراد سالمند) انجام خواهد شد، درمان هایی را ارزیابی خواهد کرد که بتواند بهبودی افراد مبتلا به کرونای بالای 50 سال را تسریع کند و از نیاز به بستری شدن آن ها در بیمارستان جلوگیری نماید.

کورتیکواسترویید بودزوناید استنشاقی معمولا برای مدیریت بلندمدت عوارض آسم و بیماری انسدادی مزمن ریوی تجویز می شود، بدون این که عوارض جانبی جدی در کوتاه مدت به همراه داشته باشد.

در برخی از بیماران مبتلا به کرونا، پاسخ شدید دستگاه ایمنی بدن برای مقابله با ویروس باعث ایجاد التهاب زیادی می شود که می تواند به مجاری تنفسی و ریه ها آسیب برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش نوعی استرویید استنشاقی به عنوان درمان کرونا

آزمایش نوعی استرویید استنشاقی به عنوان درمان کرونا