مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-28اجتماعي

آنچه در تحصیل مجازی نمی توان یافت


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سرعت اینترنت در تمام نقاط کشور یکسان نبوده و به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری نیز همه دانش آموزان در شرایط برابری قرار ندارند که با این امر، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سرعت اینترنت در تمام نقاط کشور یکسان نبوده و به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری نیز همه دانش آموزان در شرایط برابری قرار ندارند که با این امر، امکان ایجاد مشکلات روحی و روانی در دانش آموزان وجود دارد.

فرشید جعفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر چه فعالیت های آموزشی در بستر شاد با نظارت معلمین دلسوز صورت می پذیرد، کاستی هایی وجود دارد که از حیطه و توان آموزش و پرورش خارج است؛ مانند قطع و وصل شدن اینترنت، عدم دسترسی بعضی از دانش آموزان کشور به گوشی یا تبلت یا اینترنت مناسب که موجب عدم بهره گیری مناسب از بستر شاد می شود.

وی با بیان اینکه عدم ارتباط چهره به چهره باعث می شود ارتباط عاطفی دبیر و دانش آموز کم رنگ شود، افزود: در این روش ارزیابی مناسبی به مانند ارزیابی حضوری از روند یادگیری صورت نمی گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: بعضی از دروس همانند دروس عملی و برخی از فعالیت های حوزه پرورشی را نمی توان در فضای مجازی به درستی تدریس و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در تحصیل مجازی نمی توان یافت

آنچه در تحصیل مجازی نمی توان یافت