مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-28بين الملل

چه زمانی واکسن های کووید-19 در آسیا موجود خواهد بود؟


در ماه جاری شرکت های داروسازی فایزر (Pfizer) و شریک آن بیو ان تک (BioNTech)، شرکت مدرنا (Moderna) و آسترازنکا (AstraZeneca) نتایج آزمایش ها واکسن های کرونا خود را منتشر و اعلام کردند که واکسن کرونا آن ها در پیشگیری از بیماری کووید-19 موثر هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی در ماه جاری شرکت های داروسازی فایزر (Pfizer) و شریک آن بیو ان تک (BioNTech)، شرکت مدرنا (Moderna) و آسترازنکا (AstraZeneca) نتایج آزمایش ها واکسن های کرونا خود را منتشر و اعلام کردند که واکسن کرونا آن ها در پیشگیری از بیماری کووید-19 موثر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، شرکت های مذکور اعلام کردند: اگر هر یک از این واکسن ها برای استفاده عموم در هفته های آینده تایید شود، تقریبا بلافاصله برنامه توزیع آن با سایر دولت های سراسر جهان هماهنگ خواهد شود.

اما انتظار دریافت مقادیر زیادی از این واکسن ها در بسیاری از کشورهای آسیایی وجود ندارند و جدول زمانی توزیع و معاملات عرضه این واکسن ها در کشورهای آسیایی به شرح ذیل تخمین زده شده است: استرالیا استرالیا توافق کرده است که 135 میلیون دوز واکسن کرونا؛ 34 میلیون از آسترازنکا، 40 میلیون شرکت نواواکس، 10 میلیون از شرکت فایزر و 51 میلیون از شرکت سی اس ال (CSL) خریداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی واکسن های کووید-19 در آسیا موجود خواهد بود؟

چه زمانی واکسن های کووید-19 در آسیا موجود خواهد بود؟