مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-28سياسي

زمینه های ارائه خدمات غیرحضوری قضایی در استان کرمان فراهم شده است


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ایجاد زمینه های ارائه خدمات قضایی به صورت غیرحضوری و آنلاین ، گفت: خوشبختانه در سطح محاکم استان نیز قضات ابتکار عمل ارائه خدمات غیرحضوری را در دست گرفته اند و امورات قضایی مردم به خوبی پیگیری می شود.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ایجاد زمینه های ارائه خدمات قضایی به صورت غیرحضوری و آنلاین ، گفت: خوشبختانه در سطح محاکم استان نیز قضات ابتکار عمل ارائه خدمات غیرحضوری را در دست گرفته اند و امورات قضایی مردم به خوبی پیگیری می شود.

یدالله موحد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه و مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا باید تدابیر لازم برای حفظ سلامت کارکنان و مراجعان به دستگاه قضایی اندیشیده می شد که در استان کرمان پیش بینی های لازم در این زمینه منطبق با دستورالعمل های صادره و ابتکار عمل قضات و مدیران قضایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ایجاد زمینه های دورکاری کارکنان، شیفت بندی کارمندان، و سایر راه های کاهش تعداد کارکنان حاضر در شعب و محاکم، یادآور شد: در این رابطه برنامه ریزی ها به نحوی بوده که در روند خدمات رسانی به مردم هیچ خللی ایجاد نشود و در البته در برخی مشاغل منحصر به فرد امکان اجرای مصوبه حضور یک سوم کارکنان موضوعیت نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های ارائه خدمات غیرحضوری قضایی در استان کرمان فراهم شده است

زمینه های ارائه خدمات غیرحضوری قضایی در استان کرمان فراهم شده است