مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-28اقتصادي

خیبر زمین تمرین مناسب ندارد/ مسئولان پاسخگوی احداث کمپ نیستند


قائم مقام مالک باشگاه خیبر خرم آباد از نبود زمین تمرین مناسب در لرستان انتقاد کرد و گفت: موضوع احداث کمپ به خاطر عدم پاسخگویی مسئولان استان بلاتکلیف است.

- ایسنا/لرستان قائم مقام مالک باشگاه خیبر خرم آباد از نبود زمین تمرین مناسب در لرستان انتقاد کرد و گفت: موضوع احداث کمپ به خاطر عدم پاسخگویی مسئولان استان بلاتکلیف است.

حسین اسدی پور در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: سرمایه گذاری باشگاه در حوزه نیروی انسانی و سلامت استان بوده که نیازمند حمایت همه جانبه است.

وی با اعتقاد بر اینکه سرانه ورزشی استان لرستان در برنامه چهارم توسعه محقق نشده است، افزود: با توجه به محدودیت های مالی دولت باید بخش خصوصی و خیرین را دعوت و ترغیب کنیم تا در این شرایط بحرانی به کمک زیرساخت های استان بیایند.

اسدی پور پیگیری های هیئت فوتبال لرستان، دعوت مکرر افراد ورزش دوست و تعصب مثال زدنی دکتر عبدی به استان را عامل ورود جدی وی به بحث سرمایه گذاری ورزشی در این خطه دانست و گفت: حالا که امتیاز لیگ یکی خریداری شده ولی ما با مشکل اساسی کمبود و یا به نوعی نبود زیرساخت های موردنیاز برای حضور در مسابقات مواجه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید یک سری کارهای سخت افزاری در لرستان انجام شود بر این نکته اذعان کرد که خرم آباد به عنوان مرکز استان با کمبود شدید فضاهای ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیبر زمین تمرین مناسب ندارد/ مسئولان پاسخگوی احداث کمپ نیستند

خیبر زمین تمرین مناسب ندارد/ مسئولان پاسخگوی احداث کمپ نیستند