مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-28سياسي

انتقام سخت در انتظار کوردلان تروریست خواهد بود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشور با اشاره به اینکه راه شهدای هسته ای هرگز متوقف نمی شود گفت: انتقام سخت در انتظار کوردلان تروریست خواهد بود.

- ایسنا/تهران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشور با اشاره به اینکه راه شهدای هسته ای هرگز متوقف نمی شود گفت: انتقام سخت در انتظار کوردلان تروریست خواهد بود.

حسین نوش آبادی صبح شنبه 8 آذرماه در پی شهادت مظلومانه شهید فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشورمان به دست عوامل کور دل وابسته به رژیم سفاک صهیونیستی، پیامی صادر کرد که در این پیام آمده است؛ بار دیگر عوامل و عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی، دست به اقدامی شنیع و وحشیانه زدند و یکی از دانشمندان برجسته ی هسته ای و شخصیت های علمی و پژوهشی کشورمان را به شهادت رساندند.

وی از جمله دانشمندان مؤثر بخش تحقیقات علمی و از مدیران ارشد کشور بود که عمر پر برکت خویش را وقف توسعه و اعتلای حوزه دفاعی و بازدارندگی کشور نمود و به دلیل موفقیت های چشمگیر در بخش هسته ای و موشکی، همواره مورد خشم دشمنان نظام قرار داشت و بارها مورد تهدید رژیم اشغالگر قدس، قرار گرفته بود.

بی تردید ترور دانشمندان هسته ای، آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه، برای جلوگیری از دستیابی ایران به فن آوری های مدرن در حوزه های نظامی و دفاعی است و صهیونیست های خون آشام در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام سخت در انتظار کوردلان تروریست خواهد بود

انتقام سخت در انتظار کوردلان تروریست خواهد بود