مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-28اقتصادي

تهدید سلامتی به بهانه تاریخ تولد لاکچری/ زایمان در 99/9/9 به چه قیمتی؟


هر ساله و هرچند سال یکبار که تاریخی بسیار رُند در تقویم اتفاق می افتد، شاهد افزایش سزارین های زود هنگام و یا دیرهنگام مادرانی هستیم که خطرات احتمالی برای فرزندانشان را نمی بینند.

- خبرگزاری فارس ـ اردبیل نسیم عالی دانشور: 99/9/9 شاید برای بیشتر ما یک روز عادی دیگر در تقویم  باشد، اما امسال این تاریخ شاید برای مادران باردار یک تاریخ خاص باشد، و یک تاریخ رُند و لاکچری برای زایمان به حساب آید.

برای زایمانی زود هنگام و یا دیر هنگام که تنها به خاطر یک عدد رُند اتفاق می افتد.

اما قطعا اگر مادرانی که در بیمارستان های اکثرا خصوصی برای زایمان صف می کشند، از نتایج این زایمان ها و به دنیا آمدن نوزادان نارس آگاه باشند، هیچگاه جان نوزاد خود را فقط به خاطر یک تاریخ در شناسنامه به خطر نمی انداختند و اجازه می دادند جنین رشد طبیعی خود را طی کند .

  افزایش آمار تولد در روزهای خاص سال آمار ها نشان می دهد که از سال 88 به بعد میزان تولد نوزادان در روز های خاص، بیش از میانگین روزانه در طول سال بوده است.

سیف الله ابوترابی، معاون اسبق امور اسناد هویتی سازمان ثبت اسناد در این باره در سال 98 گفته بود:  4هزار و 195 تولد در تاریخ  88/8/8 به ثبت رسیده و در روز های 95/5/5 و 96/6/6 به ترتیب 6 هزار و 13 و 5 هزار و 680 نوزاد در سراسر کشور متولد شده اند، این در حالی ست که نرخ تولد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سلامتی به بهانه تاریخ تولد لاکچری/ زایمان در 99/9/9 به چه قیمتی؟

تهدید سلامتی به بهانه تاریخ تولد لاکچری/ زایمان در 99/9/9 به چه قیمتی؟