مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-28ورزشي

اخـبـار؛ از سرگرمی بی خطر تا سلاح کشتار جمعی!


کانون های وحدت و رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، مسابقه کتابخوانی و حلقه مطالعاتی کتاب «پیگیر اخبار نباشید» را برگزار می کنند.

- کانون های وحدت و رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، مسابقه کتابخوانی و حلقه مطالعاتی کتاب پیگیر اخبار نباشید را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، کتاب پیگیر اخبار نباشید نوشته رولف دوبلی با ترجمه عادل فردوسی پور، بهزاد توکلی و علی شهروز، در پاییز 1399 به فارسی منتشر شده است.

این کتاب به اخبار و نقشی که در زندگی افراد می گذارد، پرداخته و شامل دلایلی برای عدم توجه به اخبار، تحقیقاتی در مورد تأثیر خواندن اخبار و نکاتی در مورد چگونگی از بین بردن این عادت است.

در دنیای امروز اخبار از یک نوع سرگرمی بی خطر به یک سلاح کشتار جمعی مبدل شده که به طور مستقیم بر روی سلامت روان انسان ها تاثیر می گذارد.

این مسابقه شامل سه بخش می شود.

بخش اول شامل ارزشیابی دانسته های مطالعه کنندگان از طریق آزمون است.

بخش دوم شامل تولید محتوای نوشتاری و صوتی مخاطبان در زمینه فهم مفاهیم کتاب است و بخش سوم شامل تولید محتوای ویدئویی ارائه کل کتاب است.

مسابقه کتابخوانی پیگیر اخبار نباشید از 10 تا 20 آذر برگزار می شود و در پایان برنامه گفت و گوی زنده در اینستاگرام پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخـبـار؛ از سرگرمی بی خطر تا سلاح کشتار جمعی!

اخـبـار؛ از سرگرمی بی خطر تا سلاح کشتار جمعی!