مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-28سياسي

ترور دانشمندان ثمری برای دشمن ندارد/ فعالیت هسته ای ادامه می یابد


ایران با شهادت یک نفر از فعالیت هسته ای دفاعی که شروع کرده است، دست برنمی دارد و قطعا آن را ادامه خواهد داد.

- آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، گفت: آنچه مسلم است اینکه دشمنان ما مخصوصا آمریکا و اسراییل با پیشرفت هسته ای ما مخالف هستند و نتانیاهو از محسن فخری زاده اسم برده بود.

وی عنوان کرد: این امر نشان دهنده آن است که این ها شدیدا مخالف پیشرفت هسته ای ایران هستند و به نظرشان می رسد که مثلا با ترور دانشمندان، ما از فعالیت هسته ای دست بر می داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه آمریکا و اسراییل با تصور جلوگیری از فعالیت هسته ای ما به واسطه ترور دانشمندان هسته ای کشورمان اشتباه می کنند، گفت: ایران با شهادت یک نفر از فعالیتی که شروع کرده دست برنمی دارد و قطعا آن را ادامه خواهد داد.

این شهادت ها سبب می شود مردم ما بیشتر به این موضوع علاقمند شوند و جوانان ما بیشتر به دنبال علم و دانش بروند و مسأله هسته ای را ترغیب کنند.

مجتهد شبستری تصریح کرد: ترور دانشمندان هسته ای ما منجر می شود به اینکه هم دولت و هم ملت ما هوشیارتر شوند و این ترور هیچ ثمره ای برای بیگانگان ندارد جز اینکه تشفی خاطری برای آنها باشد که یک نفر از دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان ثمری برای دشمن ندارد/ فعالیت هسته ای ادامه می یابد

ترور دانشمندان ثمری برای دشمن ندارد/ فعالیت هسته ای ادامه می یابد