مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 23:452020-11-27ورزشي

از زمین فوتبال تا خانه ای که مارادونا را جاودانه کرد


موزه مارادونا آن هم در خانه ای که مدتی زندگی کرده، ادای احترام به افسانه ی فوتبال جهان است، کسی که باید درباره ی او فراتر از فوتبال دانست.

- شاید به همین دلیل هم در نخستین تصویری که از این فضا منتشر می کند عکس مارادونای جوان را نشان می دهد که بر پله ی خانه، آماده برای ثبت عکسش نشسته است و می نویسد: عاشقانه ترین و رویایی ترین روزهای زندگی مارادونا برای ستاره شدن شاید در این خانه گذشته باشد.

لیلی زندی – موزه دار – که بعد از درگذشت دیه گو مارادونا تصاویری از خانه موزه او را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده بود، درباره ی این خانه به عنوان خانه - موزه یک ورزشکار به خبرنگار ایسنا، توضیح می دهد: خانه ای که به گفته ی وی احتمالا به دلیل گلی که با دست زد و به دست خدا معروف شد، نامِ این خانه – موزه را نیز خانه خدا گذاشته اند.

او می گوید: این موزه در سال 2016 در خانه دوران نوجوانی مارادونا در بوئنوس آیرس افتتاح شد؛ یعنی در زمان حیات دیه گو مارادونا.

آن هم در خانه ای که وی و خانواده اش از سال 1978تا 1981 میلادی در آن زندگی می کرده اند و اکنون می توان آن را به حق ترین خانه-­ موزه ی در دنیا دانست، چون از شخصی یاد می کند که جهان او را به یاد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از زمین فوتبال تا خانه ای که مارادونا را جاودانه کرد

از زمین فوتبال تا خانه ای که مارادونا را جاودانه کرد