مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 23:352020-11-27سياسي

وزیر خارجه یمن: ترور، نشانه شدت ترس دشمنان ملت ایران است


وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در پیامی به وزیر خارجه کشورمان شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت و تاکید کرد که این جنایت توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده بود که از قدرت علمی ایران هراس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با ارسال پیام تسلیت به محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام جنایتکارانه و شنیع ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المسیره، در این پیام آمده است: عملیات تروریستی به شهادت رساندن دانشمند هسته ای ایران توسط اعضای محور شرارت و در راس آن رژیم صهیونیستی طراحی شده بود که از پیشرفت قدرت علمی و دفاعی ایران هراس دارد.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: تشدید حملات تروریستی با هدف متوقف کردن روند پیشرفت قدرت علمی و صنایع دفاعی ایران صورت می گیرد و نشانه شدت ترس دشمنان ملت ایران است، اما هرگز نمی تواند جلوی پیشرفت ایران در همه حوزه ها را بگیرد.

حسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، عصر روز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت به شهادت رسید.

انتهای پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه یمن: ترور، نشانه شدت ترس دشمنان ملت ایران است

وزیر خارجه یمن: ترور، نشانه شدت ترس دشمنان ملت ایران است