مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 22:052020-11-27سياسي

مسئولان با برنامه صحیح و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی ها شوند


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر با تاکید بر مقابله صحیح با گران فروشی، گفت: مسئولان با برنامه صحیح و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی ها شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شورای عالی هماهنگی اقتصادی بیان کرد: آنچه ما کم داریم در عرصه اقتصاد نداشتن برنامه و راهکار نیست بلکه یک همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری است.

وی با بیان اینکه چشم امید نباید به بیگانگان داشت و نمی شود به آنها اطمینان کرد ادامه داد: ما باید برنامه ریزی را طوری کنیم که گویا گشایشی از آنها صورت نمی گیرد.

باید اتکا به توان داخلی داشت.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: این نیروی راهبردی با توانمندی در صف و ستاد و خودکفایی در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی و توانمندی علمی و عملیاتی پرسنل آن نیرو و شجاعت میدانی و داشتن ایمان و معنویت و اتکا به خداوند متعال و دارا بودن روحیه و رویه ولایتمداری و مقاومت در مقابل تجاوز بیگانگان مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در ساختار دفاعی به ویژه دریایی شده است.

وی افزود: از تمامی مردم عزیز استان بوشهر به ویژه کسانی که کسب و کار خود را تعطیل کرده اند و همچنین مدافعان سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با برنامه صحیح و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی ها شوند

مسئولان با برنامه صحیح و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی ها شوند