مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 22:052020-11-27سياسي

دشمنان منتظر انتقام سخت فرزندان ایران باشند


دانشگاهیان استان اردبیل در بیانیه ای اعلام کردند: دشمنان کوردل باید تاوان سختی را به خاطر این جنایت ددمنشانه خود بپردازند و منتظر انتقام سخت فرزندان رشید این کشور قهرمان پرور باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو خانواده بزرگ دانشگاهیان و بازماندگان محترم آن شهید گرانقدر تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًاً بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

سوره مبارکه آل عمران آیه 169 بار دیگر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیسم در اقدامی وحشیانه، سرداری خدوم و دانشمند ارشد حوزه دفاعی کشورمان را به شهادت رسانده و چهره پلید و جنایتکار خود را به نمایش گذاشتند.

شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده استاد فیزیک دانشگاه امام حسین (ع) و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان بود که در عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی و تولید اقلام دفاعی در دوران تحریم نقش بسزایی داشت که اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشانده و دشمن کوردل با احساس استیصال، توان مقابله با تلاش های مجاهدانه این دانشمند توانمند را نداشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان منتظر انتقام سخت فرزندان ایران باشند

دشمنان منتظر انتقام سخت فرزندان ایران باشند