مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 22:052020-11-27سياسي

مسببان ترور دانشمند هسته ای باید منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بدون شک مسببان اقدام تروریستی و شهادت دانشمند هسته ای کشورمان باید منتظر انتقام سخت ملت قهرمان ایران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در پیامی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون بار دیگر دستان پلید استکبار و عوامل صهیونیستی آنان جامعه علمی و دانشگاهی کشور را از فیض وجود یکی از فرهیختگان و دانشمندان جوان کشور محروم نمود.

بی تردید، ترور دانشمندان ایرانی نشانه ورشکستگی خودخواهان و سلطه جویان بین المللی است که با آگاهی از هزیمت خود در برابر پیشرفت های علمیکشور ما، صرفا به انتقام جویی از ملت عزیز ایران روی آورده اند.

دست جنایتکاری که این ضایعه را آفرید، انگیزه دشمنان جمهوری اسلامی را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، افشاء و برملا کرد و عمق کینه و عداوت آنان را نسبت به مردم عزتمند ایران را نشان داد.

  جنایتکارانی که تصور می کنند با انجام این قبیل اقدامات تروریستی علیه دانشمندان کشورمان می توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین  ایجاد نمایند، باید بدانند که این گونه رفتارها نه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسببان ترور دانشمند هسته ای باید منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند

مسببان ترور دانشمند هسته ای باید منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند