مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:102020-11-27اقتصادي

تشکیل کمیته نظارت بر مرغداری ها در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از تشکیل کمیته نظارت بر مرغداری های استان با حضور دستگاه های نظارتی و متولی امر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد فرید سپری جمعه شب در جلسه تنظیم بازار گوشت مرغ، اظهار کرد: کشتارگاه های استان موظف هستند روزانه میزان مرغ زنده کشتاری را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیریت توسعه بازرگانی سازمان اعلام نمایند.

وی افزود: در همین راستا کمیته نظارت بر مرغداری های استان با حضور جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و دادستان تشکیل شده است و این کمیته در شهرستان تا نیز همین روند را طی می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: مرغدارانی که از عرضه مرغ با قیمت مصوب به داخل استان خودداری کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

سپری افزود: مرغداری ها باید اطلاعات خود را در سامانه در نظر گرفته شده ثبت کنند تا مرغداری های که تولید آنها به سن و وزن کشتار رسیده است اقدام به عرضه نماید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ممنوع بودن خروج مرغ از استان، ضروری است واحدهای مرغداری بر اساس گواهی حمل دامپزشکی نسبت به تحویل مرغ تولیدی حداکثر تا 72 ساعت اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته نظارت بر مرغداری ها در کردستان

تشکیل کمیته نظارت بر مرغداری ها در کردستان