مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 18:452020-11-27اقتصادي

سختگیری صادرات کشاورزی از سوی کشور مقصد است


معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان حفظ نباتات کشور گفت: سختگیری صادرات محصولات کشاورزی از سوی کشور های مقصد می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهدی قائمیان در جلسه رفع مشکلات صادرکنندگان بندر مرزی آستارا که در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سخت گیری در صادرات محصولات کشاورزی همواره از سوی کشور های مقصد انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه صدور گواهی بهداشت برای این محصولات باید قانونی و با رعایت موازین بهداشتی باشد، ادامه داد: تمامی صادرکنندگان مکلف به رعایت سلامت بهداشت محموله صادراتی خود هستند.

وی اضافه کرد: اگر این مهم رعایت شود، هیچ بار ترانزیتی از سوی کشور مقصد به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و سلامت محموله برگشت داده نمی شود.

انجام 80 درصد صادرات گیلان از مرز آستاراعباس صابر، فرماندار شهرستان آستارا در این جلسه خاطرنشان کرد: چرخ اقتصاد کشور از صادرات کالا های تولید داخل می چرخد.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن هستند، ادامه داد: سیاست کلان کشور در سال جهش تولید، حمایت از صادرکنندگان و فعالان واقعی در این عرصه است.

وی با تأکید بر ویژگی های منحصر به فرد آستارا، تصریح کرد: این بندر مرزی، یک ظرفیت بزرگ اقتصادی را برای کمک به اقتصاد کشور دارد تا حدی که 80 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختگیری صادرات کشاورزی از سوی کشور مقصد است

سختگیری صادرات کشاورزی از سوی کشور مقصد است