مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 18:052020-11-27اجتماعي

نجات جان بیش از 20 نفر گرفتار شده در برف و کولاک


رییس جمعیت هلال احمر الیگودرز از نجات جان بیش از 20 نفر گرفتار شده در برف و کولاک توسط امدادگران جمعیت هلال احمر خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس جمعیت هلال احمر الیگودرز از نجات جان بیش از 20 نفر گرفتار شده در برف و کولاک توسط امدادگران جمعیت هلال احمر خبر داد.

غلامرضا لونی امروز هفتم آذرماه، اظهار کرد: چهار نفر از مهندسین شرکت مخابرات که برای نصب دکل مخابرات روستای گلی چاس مراجعه کرده بودند در مسیر برگشت براثر بارش برف در گردنه شاهرود گرفتار شدند.

وی تصریح کرد: پس از اطلاع عوامل امدادی پایگاه شول آباد جهت نجات و انتقال آنان به منطقه اعزام شدند و توانستند چهار نفر گرفتار شده در برف و کولاک را در پایگاه امداد و نجات شول آباد اسکان دهند.

رییس جمعیت هلال احمر الیگودرز خاطرنشان کرد: همچنین پس از تماس فرماندار شهرستان الیگودرز مبنی بر گرفتار شدن پنج خودرو با 20 سرنشین در گردنه گله وادوش بلافاصله یک دستگاه برف روب و یک دستگاه لودر اداره راهداری جهت بازگشایی مسیر از سمت الیگودرز اقدام کردند.

لونی اضافه کرد: به دنبال تماس فرماندار بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات شول آباد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر شول آباد به گردنه مذکور اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان بیش از 20 نفر گرفتار شده در برف و کولاک

نجات جان بیش از 20 نفر گرفتار شده در برف و کولاک