مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 17:552020-11-27سياسي

مولوی: غرب دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است


نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع تاکید کرد: غرب دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است.

- نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع تاکید کرد: غرب دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مولوی در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ نوشت: بی تردید توفیقات فراوان ایران در فناوری هسته ای و امور موشکی مرهون مجاهدت های علمی و جهادی دانشمندان این صنعت است.

غرب بعد از کلاه گشادی که با نام ⁧‫برجام‬⁩ بر سر تیم مذاکره کننده هسته ای گذاشت دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است.

⁧ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و اعلام کرد: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولوی: غرب دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است

مولوی: غرب دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است