مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-27سياسي

از عاملان شهادت فخری زاده انتقام می گیریم/ پاسخ قاطعی می دهیم


انتقام گرفتن از آمران و عاملان جنایت بزرگ ترور محسن فخری زاده، هزینه سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آنها مشخص خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند حوزه هسته ای و موشکی تاکید کرد: امروز راه مماشات بسته است و انتقام گرفتن از آمران و عاملان این جنایت های بزرگ است که هزینه سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آنها مشخص خواهد کرد.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبه دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهره پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ساخت.

دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصههای تکنولوژیک، هسته ای و نظامی عاجز و ناتوان گشته اند به این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عاملان شهادت فخری زاده انتقام می گیریم/ پاسخ قاطعی می دهیم

از عاملان شهادت فخری زاده انتقام می گیریم/ پاسخ قاطعی می دهیم